سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمونی مریم - شلوغ و پلوغها
نویسنده :  بچه های آی تری پل ای

 

  بروبچ تماما لطف کردین . بابا دمتون گرم . خوشحال گشتم به قدر کل دنیای آرشین همه ی بروبچ باصفا و شلوغ پلوغ تشریف فرما گشته بودن منت نهاده بودن قدم بر سر ما گذاشته بیدن ... و کلی از این تعارفات . ممنون از لطفتون . خوشحالم کردین .

همه بودن . شلوغ و پلوغی بود . جای شما خالی

فرزانه و غزل و گلی . سپیده و بیتا و لاله . ندا و سحر . الهه و الناز . کلیییییی خوش گذشت .

غزل خانم که تنها مامان بین ماها میباشد . دیشب کیک تولد هم خورد  . ما از بس که دوستان با صفایی هستیم براش تولد گرفتیم و کلی کیک و شیرینی تناول فرمودیم . آرشین نازنین هم که قرار شده از پنج سالگی تحقیقات و پژهشهاشون رو هدفمند در نانوتکنولوژی اغاز نمایند . بنابر این از همین پنج ماهگی باید تحصیل در کالج رو آغاز نمایند . بنابر این تمامی خاله هاشون بسیج شدن تا بهترین کالج رو برای آموزش ایشان تا ماه آینده جستجو کرده و بیابند . شما هم کمر همت ببندین و ما را در این راه یاری نمایید .

 سپیده جان هم که در پی جذب افراد به علم رمالی یا همون ریکی بودن . بندگان خدا رو کنار میکشیدن و از انرژی و انرژی درمانی و اعجازهایش می فرمودن . ولی چه کنم که وقت نشد بشینم پای سخنان گهربارشون و تقاضای توضیحات روشن کنندشون رو داشته باشم . باشه برای نشست بعدی که قرار شد بعضی ها به زودی برقرار نمایند .

همچنین خبردار گشتیم که مهندس بزرگ و برگزیده ی عرصه الکترونیک و ارتباطات مرجان بانو به آموختن علم زبان انگلیسی به روشی بسیار جدید و پیشرفته کمر همت بسته و در این عرصه موفقیات بس عظیمی کسب نموده اند   که سایر عزیزان نیز جذب آموختن به چنین سبکی گشتند . و آرشین خان از اولین دانشجویان این دانشگاه بید .

حضرت استاد فرزانه هم که نظر خود را در مورد وبلاگ سروساده ای که به دست شاگردانی همچو بنده برپا گشت را فرمودند . ایشان نظرشان این بود که وبلاگ بی ریختی ست و اصلا هم جذب نمی نماید . حالا ما تصمیم داریم جهت جذب نظر سختگیرانه ی استاد ارجمند هم که شده تحولاتی ایجاد نماییم . بلکی جذب کنیم نظر این بزرگوار را . باشد که مورد پسند واقع گردد . دوستان و هنرمندان دست یاریشان را دریغ نفرمایند . نظرهای شما رهنمای ماست و دوغ و لبنیات کلا .

در این اجلاس که بزرگان عرصه ی ریکی - انرژی درمانی - نانو تکنولژی - علم و صنعت - آموزش و پرورش - آی تی و علوم خیلی پیشرفته ی دنیا ......... حضور داشتند مباحث مختلف و متنوعی مطرح گشت . که بر روی هر کدام به صورت تخصصی بحث و تبادل نظر گشت . جای علمای بزرگ جهان خالی بید .

البته

 


- دوشنبه 85/10/25 ساعت 11:57 صبح



...
لینکهای دیدنی
آرزوی فاطمه
جشنواره مهرباران
...دست خط
.
.
.
.
آرشیو
مهمونی گلی
مهمونی بی تا
مهمونی سحر
مهمونی مریم
عید های 86
مهمونی ندا
مهمونی سپیده
مشهد و امام رضا
دختر حاجی شدن
بچه مچا
گذشته ها ...
مناسبتها
5 :بازدید امروز
حضور و غیاب
درباره خودم
مهمونی مریم - شلوغ و پلوغها
آرم و نشان شلوغ و پلوغها
مهمونی مریم - شلوغ و پلوغها

آوای آشنا
اشتراک
 
دور هم جمع میشیم دوباره ...